Więcej niż pick-up

SIŁA I STYL

Śmiały i muskularny wygląd przodu, praktyczny, wyróżniający się tył oraz przestronne i komfortowe wnętrze połączone z pierwotną i oryginalną ideą pick-up’a. Musso oferuje unikalny styl przy zachowaniu wysokiej użyteczności.

Gotowy do akcji

Musso to bardzo wytrzymała i bezpieczna w obsłudze maszyna, która łatwo dostosowuje się do wykonywanego zadania. Nie tylko codziennie sprawnie dowiezie do pracy, ale też sprawdzi się w wielu różnych środowiskach: w gospodarstwie, w magazynie czy w terenie.

WYTRZYMAŁOŚĆ

Konstrukcja oparta na ramie, nadwozie ze stali o wysokiej gęstości i wytrzymałości na rozciąganie, 6 poduszek powietrznych, najnowsze rozwiązania techniczne i systemy bezpieczeństwa – dzięki temu udało się zmaksymalizować ochronę osób podróżujących Musso i zapewnić jego trwałość.

Max moment obrotowy
...
400
 Nm
Masa przyczepy**
...
3000
do      KG
Spalanie/cykl mieszany*
...
7.6L
/100KM
Ładowność*
...
850
 do   kg

*) Dane dotyczą wersji z silnikiem Diesla 2.2L, z manualną skrzynią biegów i napędem 2WD.

**) Dane dotyczą wersji z silnikiem Diesla 2.2L, z automatyczną skrzynią biegów i napędem 4WD

Spot TV

Zwiń

Poznaj Musso

Design
Design Front
1.640
1.950
Design Side
3.100
5.095
Design Back
1.640
1.870



Detal

ŚMIAŁY I MUSKULARNY

Tył wyróżnia się charakterystyczną linią skrzydła i obramowaniem zespołu tylnych świateł. Czarny tylny zderzak stanowi przeciwwagę dla przedniego. Reflektory odblaskowe zapewniają dodatkową widoczność pojazdu, czym zwiększają jego bezpieczeństwo.



Przyciągająca wzrok kratka chłodnicy z chromowaną linią pośrodku tworzy niepowtarzalną tożsamość. Przód i boki oferują uderzającą mieszankę muskularnych linii i zakrzywionych powierzchni. Okrągłe lampy przeciwmgielne dodają odrobiny wyrafinowania.

  • Elegancka osłona

    skrzyni ładunkowej

  • Kierunkowskaz boczny i lampki

    oświetlające podłoże

  • Światła ksenonowe

    z lampami LED do jazdy dziennej

  • Przód i boki oferują uderzającą mieszankę muskularnych linii i zakrzywionych powierzchni;

  • Wykładzina

    skrzyni ładunkowej

  • Osłona

    chłodnicy

  • Tylne lampy

    zespolone

Felgi

Ostatni szlif Dopełniający design

Felga aluminiowa 17’’
“Diamentowa”
felga aluminiowa 18’’
Felga aluminiowa 20’’ o wysokim połysku

Design

PodŁączony i wygodny

Pełen widok świata na zewnątrz

Jazda Musso jest przyjemna i łatwa. Regulowana w dwóch płaszczyznach kierownica łatwo dostosowuje się do potrzeb kierowcy. Na kierownicy zamontowano przełączniki zdalnego sterowania i tempomatu, czym zapewniono natychmiastowy dostęp do wielu funkcji.


  • Zamontowane na zewnątrz cztery kamery zapewniają kierowcy pełen obraz przestrzeni dookoła samochodu

  • Wsparcie kierownicy

    z czujnikiem prędkości

  • Kamera

    z boku

  • Wskaźnik

    ustawienia kół

  • Kamera

    z tyłu

  • Widok 360°

    System Around-View 3D

  • Tryb powiązany

    z licznikiem obrotów

  • Wyposażony w łączność z Apple CarPlay i Google Android Auto system z 9,2” ekranem dotykowym o wysokiej rozdzielczości.

  • Wyświetlacz

    parkowania

Wnętrze

Apple CarPlay &
Google Android Auto

Użytkownicy mogą podłączyć swój smartfon do wyświetlacza, aby wykonywać połączenia telefoniczne, sprawdzać wiadomości i słuchać muzyki podczas podróży.

Technologie

Design Design
Technologia

Przewiduje i zapobiega wypadkom

Musso jest wyposażony w aktywne systemy ostrzegania i kontroli, aby zminimalizować ryzyko, które jest nierozłącznie związane z jazdą.

Musso car
Musso car
Musso car
Musso car
technology
Wykrywanie martwego pola (BSD)

Wykrywa pojazdy nadjeżdżające z martwego pola za samochodem lub obok niego i ostrzega miganiem lampki ostrzegawczej w lusterku bocznym.

Silnik

Płynna zmiana biegów i potężna moc

Nowy Musso dzięki sprawdzonemu silnikowi wysokoprężnemu e-XDi220 o mocy 181KM @4,000obr/min. i maksymalnym momencie obrotowym 400Nm w zakresie 1400-2800 obr/min. przystosowany jest do ciągnięcia przyczepy o masie do 3 ton (z hamulcami – wersja 6AT), a wielowahaczowe zawieszenie tylne zapewnia doskonałe prowadzenie i najwyższą jakość jazdy.

Szeroki zakres współczynników przełożenia automatycznej przekładni AISIN optymalizuje jakość zmiany biegów w różnorodnych warunkach drogowych. Precyzyjna kontrola zmiany prędkości umożliwia utrzymanie płynnej zmiany biegów. Tryb ręczny (zmiana w górę i w dół) zapewnia szybką reakcję i gwarantuje dynamiczną jazdę.

Napęd

Dołączany napęd 4WD

Dołączany napęd na cztery koła pozwala kierowcy aktywować system w zależności od zmieniających się warunków na drodze lub bezdrożach. Bezpieczeństwo i wydajność pracy są zatem lepsze niż te, które zapewnia stały napęd 4WD.

4WD

4H – do jazdy po śliskiej nawierzchni oraz w jeździe terenowej

4WD

4L – reduktor – do jazdy z w trudnym terenie i niskimi prędkościami

2WD

2H – do normalnej jazdy drogowej

camper
Musso

Uciąg na haku

3T

Technologie

MiŁe i przytulne

wnętrze

Gumowe mocowania silnika zostały zwiększone, aby zredukować hałas i wibracje podczas pracy na biegu jałowym lub w podróży. Potrójne uszczelnienia na górze i na dole drzwi oraz wokół okien blokują hałas wywoływany przez drogę oraz wiatr.

Funkcjonalność

Konstrukcja

Solidne podstawy

1
2
3
ochrona ochrona ochrona ochrona

Bezpieczeństwo

to zawsze priorytet

Musso wyposażony jest w sześć poduszek powietrznych, w tym kurtyny powietrzne. Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy stale monitoruje warunki na drodze oraz stan pojazdu, dostosowując moc silnika i siłę hamowania za każdym razem, gdy kierowca może stracić kontrolę nad pojazdem. Nowy Musso jest również wyposażony w blokadę mechanizmu różnicowego, który zapewnia lepszą trakcję na stromych i śliskich pochyłościach oraz zwiększa wydajność holowania.



6 poduszek powietrznych

1      Poduszka kierowcy
2      Poduszka pasażera
3, 4   Boczne poduszki kierowcy i pasażera
5, 6   Kurtyny powietrzne

1
2
3
4
5
6
airbags
airbags
Blokada

mechanizmu różnicowego

Na błotnistych lub zaśnieżonych nawierzchniach jedno koło może wpaść w poślizg lub unieść się w powietrze. W takim przypadku blokada mechanizmu różnicowego zmusza oba koła osi do jednakowej rotacji, umożliwiając tym samym pojazdowi odzyskanie przyczepności.

System ESP jest platformą dla wielu funkcji aktywnego bezpieczeństwa, które przeciwdziałają dachowaniu (ARP), najechaniu na inny pojazd (ESS), ułatwiają awaryjne zatrzymanie pojazdu (BAS) i ruszanie pod górę (HSA).

Design
  • ESS

    Sygnał awaryjnego hamowania

  • HDC

    Kontrola zjazdu ze wzniesienia

  • Sygnał awaryjnego hamowania (ESS), kontrola zjazdu ze wzniesienia (HDC) oraz asystent ruszania pod górę (HSA).

  • HSA

    Asystent ruszania pod górę

Gotowy do działania

Musso to bardzo wytrzymała i bezpieczna w obsłudze maszyna, która łatwo dostosowuje się do wykonywanego zadania.

Design

Bezpieczenstwo

Dane techniczne i wyposażenie

Wyposażenie

Wyposażenie

CrystalQuartzSapphire
Klimatyzacja manualna
Dwustrefowa, automatyczna klimatyzacja
Nawiew klimatyzacji na 2 rząd siedzeń
2 składane kluczyki z centralnym zamkiem
2-rząd siedzeń z podłokietnikiem i uchwytem na kubki
Dodatkowa nagrzewnica przy zimnym silniku
Elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne
Elektrycznie sterowane szyby
Lusterka zewnętrzne regulowane i składane elektrycznie
Odmrażacz wycieraczek szyby przedniej
Oświetlenie follow-me-home
Oświetlenie okolic pojazdu w lusterkach
Podświetlony schowek pasażera
Przesuwne osłony przeciwsłoneczne
Regulowane zagłówki przednie
Skórzana kierownica
Uchwyty na słupkach środkowych
Wentylowane fotele przednie
Podgrzewane fotele przednie
Podgrzewana kierownica
Tempomat
Bezkluczykowy system otwierania i uruchamiania pojazdu
Kierownica regulowana w kierunku góra/dół
Podłokietnik centralny z uchwytem na kubki
Szyby przednie podnoszone i opuszczane za jednym dotykiem
System automatycznego blokowania pojazdu po jego opuszczeniu
Zdalnie kontrolowane szyby przy pomocy kluczyka
ESP - elektroniczny program stabilizacji pojazdu
TCS - system kontroli trakcji
BAS - system wspomagania hamowania awaryjnego
TPMS - system monitorowania ciśnienia powietrza w oponach
HSA - asystent ruszania na wzniesieniu
ARP - system aktywnej ochrony przed dachowaniem
LKA - system wspomagający utrzymanie aktualnego pasa ruchu
BSD - system wykrywania pojazdów w tzw. "martwym polu"
RCTA - system monitorowania ruchu za pojazdem
2 poduszki powietrzne
6 poduszek powietrznych
Czujniki parkowania z tyłu
Pełnowymiarowe koło zapasowe
Światła ksenonowe (HID)
Czujniki parkowania przód/tył
HDC - asystent zjazdu z góry
4-kanałowy system ABS
EBD – system elektronicznego rozdziału siły hamowania
Zestaw do naprawy opon
Immobilizer
Hydrauliczne wspomaganie kierownicy
Światła przeciwmgielne
Wspomaganie kierownicy zależne od prędkości jazdy
Mocowanie fotelików dziecięcych ISOFIX
System kamer 360 stopni (3D)
Wskaźnik skrętu kół (podczas parkowania)
Automatyczne światła dzienne
LD - Blokada mechanizmu różnicowego
Radioodtwarzacz
3,5" monochromatyczny komputer pokładowy
4 głośniki
7" kolorowy (HD) komputer pokładowy
8" wyświetlacz audio z kamerą cofania
Nawigacja GPS z 9,2" wyświetlaczem z kamerą cofania (HD)
Port USB
Sterowanie audio w kierownicy
6 głośników
Zestaw głośnomówiący Bluetooth
Radio z funkcją nagrywania (Real-time recording)
Android Auto / Apple CarPlay
235/70R17″ - felgi stalowe
17-calowe felgi aluminiowe z oponami 235/70
255/60R18″ - felgi aluminiowe
255/50R20” – felgi aluminiowe
Tapicerka materiałowa w kolorze czarnym
Tapicerka skórzana TPU czarna
Kierunkowskazy LED w lusterkach
LED-owe światła dzienne
Zewnętrzne klamki w kolorze nadwozia
Szara podsufitka
Cena bazowa — diesel
109 900
140 900
155 900
Automatyczna skrzynia biegów (6-biegowa)
10 000
10 000
10 000
Napęd 4x4 (z reduktorem)
10 000
System nawigacji GPS z wyświetlaczem 9,2"
3 000
Felgi aluminiowe 17"
2 000
Felgi aluminiowe 18” - zamiast 17" (tylko z systemem nawigacji)
2 500
Felgi aluminiowe 20" - zamiast 18"
3 500
LD - Blokada mechanizmu różnicowego (tylko z napędem 4x4 i skrzynią automatyczną)
2 500
2 500
Pakiet SAFETY:
System kamer 360 stopni (3D),
BSD - system wykrywania pojazdów w tzw. "martwym polu",
RCTA - system monitorowania ruchu za pojazdem,
LKA - system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (nie łączy się z blokadą LD, występuje tylko z kołami 20”)
8 000
Lakier metalizowany
3 000
3 000
3 000
Dywaniki welurowe
299
299
299

Dane techniczne

Diesel 2.2

Jednostki 2WD 6MT | 6AT 4WD 6MT | 6AT
Zbiornik l 75
Pojemność cm3 2.157
Średnica cylindra x skok mm 86.2 X 92.4
Stopień sprężania - 15.5 : 1
Liczba cylindrów - 4 cylindry w rzędzie
Moc maks. kW/rpm 133.1 / 4.000
Moc maks. KM/rpm 181 / 4.000
Maks. moment obrotowy Nm/rpm 400 / 1,400~2,800
Maks. moment obrotowy kg.m/obr. 40.8 / 1,400~2,800
Prędkość maks. km/h 195 | 185 195 | 185
Cykl mieszany l/100km 7.6 MT | 8.3 AT 7.9 MT | 8.6 AT
W mieście l/100km 9.4 MT | 10.5 AT 9.7 MT | 10.9 AT
Poza miastem l/100km 6.5 MT | 7.0 AT 6.9 MT | 7.2 AT
Emisja CO2 (cykl mieszany) g/km 199 | 218 211 | 226
Długość całkowita mm 5.095
Szerokość całkowita mm 1.950
Wysokość całkowita mm 1.840
Rozstaw osi mm 3.100
Rozstaw kół przód mm 1.640
Rozstaw kół tył mm 1.640
Zwis przód mm 890
Zwis tył mm 1.105
Prześwit min. mm 215
Min. promień skrętu m 5.91
Masa całkowita kg 2.830 2.880
Masa własna kg 1.980-2.077 MT | 1.990-2.092 AT 2.080-2.177 MT | 2.090-2.192 AT
Maks. masa przyczepy z hamulcami kg 2.800 AT 2.800 MT | 3.000 AT
Maks. masa przyczepy bez hamulców kg 750

Ceny i dane techniczne